You are here

Er du midlertidigt fritaget fra Digital Post?

Af Rune Stæhr
Den 1. oktober 2017 bliver alle midlertidige fritagelser ændret til en ubegrænset fritagelse fra Digital Post.

Hvis du er midlertidigt fritaget fra Digital Post, vil du i starten af september måned 2017 modtage et brev med besked om, at du nu er ubegrænset fritaget fra Digital Post.

Hvis du ikke foretager dig noget, vil du automatisk blive fritaget ubegrænset og skal derfor ikke søge om evt. forlængelse af din nuværende fritagelse.

Borgerservice hjælper dig gerne med at få NemID og med at opsætte den digitale postkasse, hvis du ønsker at modtage Digital Post .

Sådan søger du:

Du kan ansøge om ubegrænset fritagelse ved at henvende dig personligt i Borgerservice.

Hvis du ikke selv kan møde op i Borgerservice, kan en pårørende med sit sundhedskort og fuldmagt fra dig møde op i Borgerservice og søge om fritagelse. Fritagelsesblanketten eller fuldmagtsskemaet kan hentes i Borgerservice eller downloades  på denne side. 

Har du brug for hjælp til fritagelse fra Digital Post skal du nu bestille tid i Borgerservice på Rådhuset.

Du bestiller tid på www.roskilde.dk/fritagelse eller ved at kontakte kommunens informationscenter på 46 31 30 00. 

Kontakt

Borgerservice
Administration By Kultur og Miljø
Dato: 15. August 2016

Senest opdateret:

18. August 2017

Tilføj kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive vist på siden.
CAPTCHA
Dette spørgsmål er for at forhindre spam.
Når du udfylder denne formular, accepterer du Molloms privatlivspolitik