You are here

Stor opbakning til Alle Tiders Roskilde

Af Line Rieck
Alle Tiders Roskilde er for alvor skudt i gang og med 3 millioner visninger af kampagnefilmen, knap 3000 opslag på Instagram, 6500 tweets og mange Facebookopslag, er den store opbakning fra både borgere og virksomheder ikke til at tage fejl af.

Borgere, virksomheder og kulturinstitutioner bakker op om Alle Tiders Roskilde, det ses tydeligt på aktiviteten på sociale medier som Facebook, Twitter og Instagram.  Budskabet om, at vi er stærkest, når vi spiller sammen, er blevet modtaget godt.

Roskilde Kommunes storstilede bosætningskampagne har det seneste halve år ikke været til at overse med plakater i kommunens busskure, webbanner på forskellige nyhedssider, film i biografer i København og forskellige tiltag på de sociale medier og Youtube. Alle sejl har været sat ind på at vise de københavnske børnefamilier Roskilde Kommunes mange muligheder – og de nyeste tal viser, at både bosætnings – og brandingkampagnen er et hit.

Fortællingen om Alle Tiders Roskilde klare sig rigtig godt på de sociale medier under #AlleTiderRoskilde på Instagram med 3000 opslag fra forskellige borgere og aktører, som f.eks. Roskilde Festival, Gimle, INSP, RUC, ROMU, Visit Roskilde, Roskilde Handel. 6500 tweets på Twitter og utallige opslag på Facebook. Mange byder ind med deres version af Alle Tiders Roskilde, og det skaber de lokale ambassadører, som hele tiden har været vigtige for fortællingen om Roskilde.

Alle Tiders Roskilde – brandet er skabt efter initiativ fra Erhvervsforum Roskilde og Roskilde Handel, og er efterfølgende blevet understøttet i Udvalget for Vækst, Erhverv og Globalisering.

Der kommer løbende flere film på Facebook #AlleTidersRoskilde, som også kan ses på AlleTidersRoskilde.dk.

Dato: 15. November 2017

Senest opdateret:

16. November 2017

Tilføj kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive vist på siden.
CAPTCHA
Dette spørgsmål er for at forhindre spam.
Når du udfylder denne formular, accepterer du Molloms privatlivspolitik