You are here

Meld problemer med dit affald

Har du ikke fået hentet dit affald? Eller er din beholder gået i stykker? Fortæl os det her, så hjælper vi dig hurtigst muligt.

I vores selvbetjeningsløsning, RenoWeb, kan du nemt og hurtigt fortælle os, hvis du ikke har fået hentet dit affald til tiden. Du kan også melde fejl på din beholder, hvis låget fx er gået i stykker.

Renovatøren får direkte besked, når du melder et affaldsproblem i RenoWeb. Renovatøren forsøger herefter at hjælpe dig hurtigst muligt.

I RenoWeb kan du også se, hvilke dage vi henter dit affald og se en oversigt over de beholdere, der er tilmeldt på din adrese.

Sådan melder du et affaldsproblem

  1. Klik på RenoWeb
  2. Indtast din adresse inkl. husnummer
  3. Vælg, hvilken affaldstype, det drejer sig om. Fx rest- og madaffald, metal/glas eller papir.
  4. Vælg klagepunkt og vedhæft evt. et billede
  5. Indtast dine kontaktoplysninger
  6. Tjek, at dine oplysninger er korrekte
  7. Klik send

Hvis du ikke vil bruge RenoWeb, kan du også fortælle Affald og Genbrug, hvis du ikke har fået hentet dit affald.

Det gør du ved at sende en mail til affaldoggenbrug@roskilde.dk – skriv "manglende tømning" i emnefeltet.

Senest opdateret

16.12.2019