Oplever du psykiske udfordringer og ønsker forandring og bedre trivsel?

Roskilde Kommunes nye ABC-gruppeforløb er lavet med henblik på at styrke din mentale sundhed gennem aktivitet, socialt fællesskab og meningsfuldhed. Det er et tilbud til dig, der ønsker at give dit liv mere mening, glæde og værdi. Det er et forløb for den psykisk sårbare, der modvirker mistrivsel og ensomhed.

Hvem kan deltage? Dette forløb er for dig over 18 år i Roskilde Kommune, som oplever psykiske udfordringer og er motiveret for at skabe positiv forandring i dit liv.

Hvad indebærer forløbet? ABC-metoden, grundlaget for vores forløb, er forskningsbaseret og fokuserer på aktiv deltagelse, fællesskabets kraft og at finde mening i hverdagen.

Vi søger lige nu nye deltagere og tilbyder fire gruppeforløb om året, hver med 8-12 deltagere. Hvert forløb strækker sig over 20 uger med i alt 22 gruppemøder, suppleret med individuel vejledning. Og det hele er gratis.

Start i 2024:

• April
  • Maj
  • September
  • November

Sådan tilmelder du dig: Hvis du har lyst til at blive en del af et ABC-forløb, eller hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte ABC-teamet. Vi glæder os til at høre fra dig og hjælpe dig på rejsen mod forbedret mental sundhed.

Kontakt ABC-teamet